Ważne informacje

Ważne informacje

7 lutego 2024 r. Punkt Obsługi Klientów w Sandomierzu będzie nieczynny

07.02.2024

Osobiście sprawę możesz załatwić w:

  • Punkcie Obsługi Klientów w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 43,
  • Sali Obsługi Klientów w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 2a.

W celu załatwienia sprawy polecamy kontakt telefoniczny, emailowy lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty:

  • zaopatrzenie w wyroby medyczne – skan lub zdjęcie zlecania do potwierdzenia wyślij na adres e-mail: srpom@nfz-kielce.pl,
  • leczenie uzdrowiskowe – informacje pod nr tel. 41 36 46 241 w godz. 8-12,
  • Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego – złóż wniosek za pomocą IKP lub prześlij pocztą na adres:
    ul. Jana Pawła II 9
    25-025 Kielce,
  • wnioski unijne/ formularze UE/EFTA – e-mail: wf13@nfz.gov.pl,
  • składanie skarg i wniosków e-mail: biuro@nfz-kielce.pl,
  • zwrot kosztów leczenia poza granicami kraju – e-mail: wf13@nfz.gov.pl,
  • ubezpieczenie dobrowolne, wniosek wyślij tradycyjną pocztą na adres:
    ul. Jana Pawła II 9
    25-025 Kielce

Zachęcamy do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta: 800 190 590

Adres do tradycyjnej korespondencji:

Świętokrzyski Oddział NFZ w Kielcach
ul. Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce
fax: 41 34 30 490

e-mail: biuro@nfz-kielce.pl

Źródło: Dział Obsługi Klientów i Profilaktyki